PENGSEKODENG SETIA

Monday 8 August 2011

ARRGGHHHH KENAPA MALAS BILA TIBA HARI ISNIN?

Salam...sekali lagi aku nak berceloteh..nak lepas tension jap kat blog......macam biasa bila tiba hari isnin.....liat jer nak bangun...macam aku sekarang ni...aduh memang malas nak gi kelas.....memang padat jadual aku dari minggu ker minggu.....Kenapa malas nak gi kelas?...hehehhee biasa lah...nak menahan mata bagi buka....xtahan beb........bila lecturer masuk jer....mula mata macam nak lelap...tapi terpaksa tahan..takut kena jawab soalan pulak...heheheh......subject pulak memang mantopppp......minggu ni exam RADAR dan RULES OF THE ROAD....bukan rules jalanraya k....tapi rules di laut......


ini pulak melukis bila dah bosan...sebenarnya xnak bagi mata ni tidor...terpaksa melukis.....huhuhuhu...apa kan daya.....bila time kelas habis segar lak mata ni....tak tau pasal aper....mungkin lumrah alam kot atau aku terlampau fokus bila dalam kelas...hehehehhee.....hampeh ayat...


ha ni buku memang khas untuk dihafal WORD BY WORD.....xleh tinggal koma,titik ker,aper pun xleh tggal...markah lulu 90%.....bab memngingat ni yg aku lemah...memang dari skolah dulu aku lemah tang benda2 mengingat ni......tengok laut pun ada undang2....huhuhuh...bukan boleh main belasah jer......


pandai kan letak perkataan mcm ni dalam kelas...huhuhuhu...boleh jadi terasa tu......ATTITUDE memang penting.....kalau attitude tak betul...punggah lah......tapi tahan jer lah.....memang bagus pun saling mengingatkan satu sama lain......


hehehhe...cuber teka gambar siapa....gambar cikgu radar aku....tapi x macam rupa dia pun bila aku lukis...hehehehe...saja jer nak hilang boring.....bila bab belajar RADA THEORY...memang aku shut down RECEIVER aku ni....xtau kenapa aku kena belajar semua ni....aku ni nak jadi NAVIGATOR...bukan nak jadi engineer elctronic...tapi xper.....just for additional knowledge...hehehehhe

bersepah meja study aku.....macam macam kena buat....masa memang singkat aku rasakan...kelas dari pagi hingga petang....dari ISNIN sampai la ke SABTU....AHAD jer aku nak rest...memang xleh nak buat apa....kalau kat MALAYSIA kerja sampai jumaat......kat sini sampai sabtu.....ermmmmm.......aper leh buat....layan jer la.....belajar pun org bagi duit...bukan kena keluar duit pun...huhuhuhuhuhu

k la esok aku ada parade lagi....chow dulu...papai......


0 comments:

Post a Comment