PENGSEKODENG SETIA

Saturday 4 August 2012

HIDUP MESTI LAYAN: PELANGI KEMBAR

Salam ramadhan kepada semua..kali ni nak kongsi pengalaman sikit..aku ni berkerja sebagai anggota TLDM or NAVY..memang teman rapatku adalah laut melalui pelayaran..dah banyak pelayaran yang telah aku lalui..sepanjang pelayaran..banyak gambar-gambar yang telah aku snap untuk aku simpan..gambar-gambar tentang kejadian alam menandakan kebesaran yang maha kuasa..mendamaikan dan menenagkan bila aku tengok gambar ni balik..gambar yang paling menakjubkan adalah gambar pelangi ni..berkembar..memang chance aku nak snap gambar ni..gambar ni memang asli dan tidak menggunakan apa2 helah pon..
cantik kalau dapat tengok dengan mata sendiri..macam2 lagi gambar yg aku ada..tapi malas nak up load sebab internet slow r kat sini..aduhhhh..ni satu lagi gambar

0 comments:

Post a Comment