PENGSEKODENG SETIA

Monday 22 August 2011

IRENE Wanita Terkuat Di Sweeden?

Wanita terkuat di Sweeden,agak-agak apa aku nak kongsi pada entri kali ni?,dok jengah2 internet ni sambil menunggu waktu berbuka ,muncul satu entri dari web lain,aku just ingin berkongsi jer,wanita yang membina badan atau body builder,ngeri tak dengar?memang dah tak macam pompuan dah,habis macam jantan dah..hehehhe..apa lah yang dia makan sampai boleh jadi macam ni?dah hilang keayuannya...jom kita sekodeng tentang wanita terkuat di sweeden..
Serba sedikit mukadimah,wanita mula menyertai pertandingan bina badan pada sekitar tahun 1970,ok gak kan kalau badan awek korang macam ni.hehehehhehe,IRENE telah dilahirkan di Denmark pada tahun 1966 dan kemudiannya berpindah ker Sweeden ketika berumur 2 tahun bersama ibu bapanya.Dibesarkan di Malmo tetapi kemudiannya berpindah ke Gothenburg ketika berumur 20 tahun.IRENE menghabiskan masanya bertahun2 lamanya di gym untuk mendapatkan bentuk badan yang sebegini rupanya heheheh,dan beliau deserve untuk digelarkan sebagai Wanita terkuat di Sweeden.
Tentang diri IRENE,"saya telah berlatih sepanjang hidup saya..pada permulaan umur,saya bermula dengan Jazz ballet dan judo,ketika berumur 15 tahun saya telah mula menceburi bidang bina badan,rakan saya adalah pemilik gym tersebut dan saya telah mengikut semua latihan untuk bina badan"...
IRENE juga mahir dalam thai kick boxing,so dont mess with her,haahahhahahaha
P/S: tengoklah badan dia,ish3 ngeri aku...keayuan dah hilang,heheheeheh...sekadar berkongsi yer kengkawan hope enjoy.







2 comments:

lambdasp!!n said...

ptuih selera truih...

ale said...

ternyata bikin artikel menarik di blog itu ga gampang. . .
semoga apa yang saya dapat di blog ini bisa saya jadikan referensi buat blog saya.
makasih gan.

Post a Comment