PENGSEKODENG SETIA

Wednesday 4 April 2012

habishhhh sudah..

Salam kepada semua..agak hampir 5 bulan aku tak berceloteh kat blog aku ni..apa agaknyer yg jadi?..so far alhamdulillah..aku sudah menamatkan zaman bujang aku baru2 ni.aku telah menikahi perempuan yg paling aku sayang azihan..i love u baby..heheheh..so agak bz la..lg pun aku balik dari india terus naik kapal..so xder masa nak on9..lebih2 lg dah bergelar suami..harap maaf eh..


So lepas ni aku harap dpt aku bergiat aktif untuk berblog ni..rindu gak rasanya..tmpat bebas bersuara ni..


Dikesempatan ni aku nak ucapkan pada kakak aku intan suzzana kerana telah selamat melahirkan puteri pertama hasil perkongsian hidup bersama abg fahmir..dah jadi pakngah aku sekarg..bertambah lg keluarga sulaiman..heheheh..xsabar nak balik jumpa baby


Published with Blogger-droid v2.0.3

0 comments:

Post a Comment