PENGSEKODENG SETIA

Saturday 15 October 2011

HANDPHONE TERMAHAL DI DUNIA

HANDPHONE TERMAHAL DI DUNIA..Haiyaaaaa.manyak mahal pun handphone ini pun...hehehe..apa lagi memang mahal handphone ni...berjuta dollar harganya..kalau pakai aku rasa silap2 kena potong tangan ni dek perompak..hahahha..apapun ni mungkin disebabkan oleh kepuasan seseorang atau pun untuk menunjukkan tahap kekayaan dia...apa pun xboleh...biarlah duit dorang..kalau pakai duit aku bising gak lah...jom kita tinjau sebab apa handphone ni boleh mahal....
hAAAAA...ini dia handphone termahal didunia buat masa kini...kalau korang rasa iphone 5 tu dah cukup mahal..ha ni ameekkkkk...iphone 4 jer....dari Stuart Hughes–the iPhone 4 Diamond Rose Edition...korang tau berapa harga ni....$8million derrrrr....backplate bertatahkan rosegold,band dia 100 carats diamonds...mak datuk aiiiiii...kalau dapat rompak ni kaya pokcik...home button bat dari platinum dan diserikan lagi dengan pink diamonds....huishhhhh berpeluh gak aku tgok......

3 comments:

abdulricks85 said...

nk bwk pegi jalan pn takut..
http://worldofipas.blogspot.com

Muhamad Hamizan said...

kalau i simpan ajer kat umah...buh dalam peti besi

Anonymous said...

Kalau saya....saya bawa pengawal jaga sya di setiap penjuru dengan anjing kiri kanan

Post a Comment