PENGSEKODENG SETIA

Tuesday 13 September 2011

INDIA TOUR 2011 part2

apa lagi sibuk la aku berjalan2 tanpa lengah...puasa2 pun nak jalan2 gak..huhuhu...tiba lah hari raya..aku gi embassy malaysia kat delhi..best gak sambutan raya kat sana...meriah..bnyak budak2 kecik pastu dorang import satay dari k.l..perggghhhhh dah lama xmakan satay ni...mcm2 aku sebat rasa nak tapau pun ada hehehhhehee...






Lepas tu aku mulakan perjalanan ketempat yang paling aku nak pergi...TAJ MAHAL bro..huhuhuhu dapat gak kau tengok taj mahal depan mata ni...masuk lagi tgok kubur si mumtaz dan shah jahan....guide aku cerita yang sebenarnya ada lagi satu TAJ MAHAL....nama dia BLACK TAJ MAHAL...hasrat si suami iaitu shah jahan nak kebumi kat situ...tapi xkesampaian xsempat siap dan hanya tapak jer dijumpai oleh para arkeologi...kenapa lah tak terbinanya black taj mahal tu kan...huuhuhuh






0 comments:

Post a Comment